Contacto @perezcastro_es

 

@perezcastro_es    |   tecnico@perezcastro.es

 

                                      

26 respuesta a “Contacto @perezcastro_es”

  1. Buenos días,
    vivo por la zona de Pontedeume y soy muy aficionado al vino albariño, de hecho es el único que me gusta y quería intentar plantar unas vides, para hacer una pequeña parra para consumo propio. La cuestión es que no se dónde comprar las plantas, el coste que tienen y si las puedo comprar al ser un particular.
    Muchas gracias.

  2. Ola: necesitaba mercar ducia e media de pés de caíño branco. Teño posibilidades de conseguilas? No caso de que me digades que si, iría buscalas eu mesmo a Caldas.

    Graciñas pola vosa contestación.

    1. Hola Antonio. Este ano tivemos Branco Lexítimo enxertado sobre 196-17CL. Se queres, para o ano, podemos producirche as que precises, baixo encarga. Moitas gracias, un saúdo.

       

  3. Me gustaria adquirir unas planta de loureiro,treixadura o torrontes.

    Me gustaria saber si disponen de estas variedades en sus almacenes y a como saldria su precio

  4. Hai uns días escribínvos para saber se habería posibilidade de mercar sesenta plantas de loureiro tinto, e ademais vos preguntaba se teriades plantas de máis dun ano. Agardo pola vosa resposta no meu correo. Grazas.

    1. Hola Gonzalo.

      Enviarémoste correo se hai posibilidade despois das encargas. Só facemos planta de un ano.

      Gracias polo interese nas nosas cepas. Saúdos

    1. Hola Camilo.
      Para pedidos para la campaña 2015-2016 tendría que haber hecho el encargo antes del mes de febrero 2015. En este momento no podemos servirle la planta que necesita. Para realizar pedidos puede enviar correo electrónico a comercial@perezcastro.es o en el teléfono 610.718.433
      Gracias por el interés en nuestras cepas, un saludo.

  5. Hola necesitaba unhas 25 cepas dxe albariño blanco, son para plantar na zona do barbanza (boiro), non sei cal seria o mellor patron nins si as podedes ter para esta campaña.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *